Veelgestelde vragen
-
Ik wil mijn gegevens aanpassen maar ben mijn nog login gegevens kwijt. Kunnen jullie deze opnieuw sturen?
Via de optie ‘Wachtwoord vergeten’ of ‘Gebruikersnaam vergeten’ kun je je inloggegevens opnieuw laten verzenden per e-mail.
-
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord van MijnTele2 aanpassen?
Je kunt alleen het wachtwoord van MijnTele2 aanpassen. Ga naar MijnTele2 en log in. Zodra je bent ingelogd klik dan op de optie “Inloggegevens wijzigen”.
-
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
Ga naar MijnTele2 en log in. Na het inloggen kun je je persoonlijke gegevens aanpassen.
-
Naar welk e-mailadres sturen jullie mij informatie?
Wij sturen informatie naar de/het bij ons bekende e-mailadressen. Wil je weten welke dat zijn? Log dan in op MijnTele2.
-
Hoe zeg ik mijn Tele2 Thuis abonnement op?
Je kunt indien gewenst je abonnement kosteloos opzeggen. Wil je hier gebruik van maken? Kijk dan op deze pagina.
Bellen kan ook. Neem contact met ons op via telefoonnummer 020-7544465 en we helpen je graag verder.
-
Moet ik mijn abonnement ook opzeggen als ik alleen een Tele2 e-mailadres heb?
Als je alleen een Tele2 e-mailadres hebt hoef je niets te doen. De dienst stopt vanzelf nadat je van ons een e-mail hebt gekregen met de aankondiging. Wil je oude mails nog bewaren? Stuur die dan door naar je nieuwe e-mailadres.
-
Vanaf wanneer kan ik mijn e-mailaccount niet meer gebruiken en benaderen?
Op de datum die je in de aankondiging hebt gekregen. Dit is uiterlijk 01-04-2024.
-
Wat kan ik doen om belangrijke informatie zoals de Tele2 factuur te blijven ontvangen?
Als je op je huidige @Tele2.nl e-mailadres je (Tele2) facturen ontvangt is het belangrijk dat je dit in MijnTele2 aanpast naar een nieuw/alternatief e-mailadres. Zo blijf je je facturen in de toekomst op het juiste e-mail adres ontvangen.
-
Waar kan ik een ander (gratis) e-mailaccount aanmaken?
Maak gratis een e-mailaccount aan bij een andere e-mailprovider zoals bijvoorbeeld Gmail van Google of Outlook van Microsoft.
-
Hoe kan ik belangrijke e-mails uit mijn Tele2 e-mailbox bewaren?
Wil je al je belangrijke e-mails of Tele2 facturen bewaren uit je MijnTele2 omgeving? Stuur deze dan tijdig door naar je nieuwe e-mailadres.
-
Hoe informeer ik mijn vrienden en belangrijke instanties?
Informeer je vrienden, kennissen en eventuele andere belangrijke contactpersonen over je nieuwe e-mailadres. Bijvoorbeeld door ze een mailtje te sturen met je Tele2 én je nieuwe e-mailadres (voor het geval deze laatste onverhoopt in de spam box van je contacten terecht komt).
-
Moet ik mijn contactdetails bijwerken op websites?
Werk ook op alle belangrijke plekken je contactdetails bij. Denk hierbij aan websites waarop je het @Tele2.nl e-mailadres gebruikt om bijvoorbeeld in te loggen en/of je wachtwoord op te vragen.
-
Hoe pas ik mijn Tele2 e-mailaccount aan op mijn smartphone?
Nadat je alle gegevens hebt overgezet of verwijderd kun je je e-mailaccount aanpassen op je smartphone. Hoe dat in zijn werk gaat verschilt per telefoon. Kijk daarom in de handleiding van het toestel hoe je jouw e-mailaccount aanpast.
-
Mijn vraag staat er niet bij. Wat kan ik doen?
Staat je vraag hier niet bij? Dan kunt je contact met ons opnemen via 020-7544465.